Breaking News

  • पालमपुर : FNF दक्षिण एशिया का प्रतिनिधिमंडल पहुंचा टी गार्डन
  • हिमाचल : 14 IAS बदले, 3 डीसी और SDM मंडी और बिलासपुर ट्रांसफर
  • बिलासपुर : डाहड स्कूल में बैग फ्री डे, खो-खो में लक्ष्मीबाई सदन अव्वल
  • सोलन के कंडाघाट में गिरा टिप्पर, बच्चे की गई जान-8 घायल
  • हिमाचल : 3 जिलों में हीट वेव को लेकर अलर्ट, इस दिन बिगड़ सकता मौसम
  • झंडूता : सिविल सेवा परीक्षा पास कर घर पहुंचे वैभव, जोरदार स्वागत
  • धर्मशाला HPCA स्टेडियम में IPL मैच की ऑफलाइन टिकट को लेकर बड़ी अपडेट, इस दिन मिलेंगे
  • पांगी में होगी अधिक मुनाफे की खेती, किसानों-बागवानों की बढ़ेगी आय
  • पूर्व मंत्री राकेश पठानिया पर भड़के रैहन के व्यापारी, जड़ा यह आरोप
  • पहलगाम हमला : सोलन जामा मस्जिद इमाम मोहम्मद आरिफ की बड़ी बात

Complaint Redressal

COMPLAINT RELATED TO WEBSITE CONTENT

Any complaint relating to the content of EWN24 under the Code of Ethics & Broadcasting Standards and News Broadcasting Standards Regulations of News Broadcasters Association (NBA) shall be made by a person aggrieved within a reasonable time not exceeding 7 (seven) days from the date of first broadcast to the following person appointed by the Company whose details are reproduced below:

Contact Person: Suresh Kumar (Chief Editor)

Address: Ewn24 News, VPO – Bhatoli Phakorian,

Teh – Haripur (Dehra),

Distt – Kangra (H.P.)

Pin code – 176028

Phone: 8219427676/9816799114

E-mail: ewn24news@gmail.com

However, before making a complaint viewers are encouraged to go through the Code of Ethics & Broadcasting Standards, News Broadcasting Standards (Disputes Redressal) Regulations, and Guide to the Complaints Process.