Breaking News

  • अनुसूचित जाति एवं वंचित वर्गों के अधिकारों की रक्षा आयोग की सर्वोच्च प्राथमिकता
  • बिलासपुर : शादी में धाम खाकर लौट रहा था व्यक्ति, चर में गिरने से गई जान
  • सोलन : शिक्षक पर छात्र के साथ मारपीट का आरोप, बच्चे बोले लोहे के स्केल से मारा
  • बिलासपुर : गांव की शादी में अधेड़ उम्र के व्यक्ति ने नाबालिग से की छेड़छाड़
  • धर्मशाला के तपोवन में हिमाचल विधानसभा का शीतकालीन सत्र 26 नवंबर से, होंगी 8 बैठकें
  • TET नवंबर 2025 : HPBOSE ने जारी की समयसारिणी, एडमिट कार्ड भी अपलोड
  • नॉप्स पब्लिक स्कूल घुमारवीं में समझाए नशे के दुष्प्रभाव : छात्रों व शिक्षकों ने की चर्चा
  • इंसानियत संस्था का 18वां रक्तदान शिविर, 27 लोगों ने किया रक्तदान
  • शिक्षा का मूल उद्देश्य व्यक्ति का सर्वांगीण विकास : आचार्य अभ्यास में बोलीं सेवानिवृत्त प्रवक्ता शीला सिंह
  • जयंती देवी मंदिर पहुंचे डीसी कांगड़ा, टेका माथा-व्यवस्थाओं का भी लिया जायजा

Complaint Redressal

COMPLAINT RELATED TO WEBSITE CONTENT

Any complaint relating to the content of EWN24 under the Code of Ethics & Broadcasting Standards and News Broadcasting Standards Regulations of News Broadcasters Association (NBA) shall be made by a person aggrieved within a reasonable time not exceeding 7 (seven) days from the date of first broadcast to the following person appointed by the Company whose details are reproduced below:

Contact Person: Suresh Kumar (Chief Editor)

Address: Ewn24 News, VPO – Bhatoli Phakorian,

Teh – Haripur (Dehra),

Distt – Kangra (H.P.)

Pin code – 176028

Phone: 8219427676/9816799114

E-mail: ewn24news@gmail.com

However, before making a complaint viewers are encouraged to go through the Code of Ethics & Broadcasting Standards, News Broadcasting Standards (Disputes Redressal) Regulations, and Guide to the Complaints Process.