Breaking News

  • चंबा मेडिकल कॉलेज में विश्व ध्यान दिवस मनाया
  • राजेश धर्माणी बोले - नशा एक ऐसा दलदल, एक बार फंसे तो निकलना मुश्किल
  • बिलासपुर : पंजाब से बिना परमिट गाड़ियों को हिमाचल में नहीं मिलेगा प्रवेश
  • हिमाचल के इन क्षेत्रों में मंगलवार को भी मौसम खराब, ऑरेंज और येलो अलर्ट भी जारी
  • हिमाचल : फिटर, इलेक्ट्रिशियन, कोर मेकर के पदों पर भर्ती, अच्छी सैलरी
  • कांगड़ा : मटौर कॉलेज के पास मिला टीपीटी शैल, आर्मी अभ्यास में होता प्रयोग
  • हरिपुर : विधायक कमलेश ठाकुर ने झकलेड़ में सुनीं जनसमस्याएं, अधिकारियों को निर्देश
  • हरिपुर : बीबीएम पब्लिक स्कूल इंदिरा कॉलोनी के मेधावी नवाजे
  • दुबई में नौकरी के लिए कांगड़ा में लिए गए इंटरव्यू, 20 युवा चयनित
  • राजगढ़ : चंदोल में 24 दिसंबर को "प्रशासन गांव की ओर", सुनी जाएंगी जनसमस्याएं

Complaint Redressal

COMPLAINT RELATED TO WEBSITE CONTENT

Any complaint relating to the content of EWN24 under the Code of Ethics & Broadcasting Standards and News Broadcasting Standards Regulations of News Broadcasters Association (NBA) shall be made by a person aggrieved within a reasonable time not exceeding 7 (seven) days from the date of first broadcast to the following person appointed by the Company whose details are reproduced below:

Contact Person: Suresh Kumar (Chief Editor)

Address: Ewn24 News, VPO – Bhatoli Phakorian,

Teh – Haripur (Dehra),

Distt – Kangra (H.P.)

Pin code – 176028

Phone: 8219427676/9816799114

E-mail: ewn24news@gmail.com

However, before making a complaint viewers are encouraged to go through the Code of Ethics & Broadcasting Standards, News Broadcasting Standards (Disputes Redressal) Regulations, and Guide to the Complaints Process.