Breaking News

  • मंडी के जेसीओ राकेश कुमार किश्तवाड़ में आतंकियों से मुठभेड़ में शहीद
  • वाह रे सुंदरनगर पुलिस : नर्सिंग कॉलेज छात्रा केस में 17 दिन बाद FIR
  • मंडी में शहीद असिस्टेंट कमांडेंट सुरेंद्र पाल को किया याद
  • हिमाचल : SMC शिक्षकों ने कक्षाओं के बहिष्कार की दी चेतावनी
  • शिमला : सर्द रातें भी नहीं तोड़ पाई हौसला, गोद में बच्चे और आंखें नम
  • हिमाचल : इस दिन बारिश-बर्फबारी की संभावना, कोहरे का येलो अलर्ट
  • कंगना रनौत की नानी इंद्राणी ठाकुर का निधन, सोशल मीडिया पर साझा किया दुख
  • समोसे पर सियासत : नरेश चौहान बोले-भाजपा कर रही हिमाचल का नकारात्मक प्रचार
  • शिमला में समोसा मार्च : चटनी भी बांटी-सुक्खू सरकार पर साधा निशाना
  • समोसा विवाद : हिमाचल प्रदेश गुप्तचर विभाग ने दिया ये स्पष्टीकरण

Complaint Redressal

COMPLAINT RELATED TO WEBSITE CONTENT

Any complaint relating to the content of EWN24 under the Code of Ethics & Broadcasting Standards and News Broadcasting Standards Regulations of News Broadcasters Association (NBA) shall be made by a person aggrieved within a reasonable time not exceeding 7 (seven) days from the date of first broadcast to the following person appointed by the Company whose details are reproduced below:

Contact Person: Suresh Kumar (Chief Editor)

Address: Ewn24 News, VPO – Bhatoli Phakorian,

Teh – Haripur (Dehra),

Distt – Kangra (H.P.)

Pin code – 176028

Phone: 8219427676/9816799114

E-mail: ewn24news@gmail.com

However, before making a complaint viewers are encouraged to go through the Code of Ethics & Broadcasting Standards, News Broadcasting Standards (Disputes Redressal) Regulations, and Guide to the Complaints Process.