Breaking News

  • CBSE ने 10वीं और 12वीं बोर्ड परीक्षाओं की डेट शीट की जारी-15 फरवरी से होंगी
  • हिमाचल CPS मामला : तीसरी याचिका पर भी कोर्ट ने सुनाया फैसला
  • नूरपुर : बरोह में एक घर से 12 पेटी अवैध देसी और अंग्रेजी शराब बरामद
  • हिमाचल में सूखे जैसे हाल : डेढ़ महीने से नहीं बरसी एक बूंद, किसान-बागवान परेशान
  • कांगड़ा : आदर्श स्कूल तियारा के छात्रों ने हासिल किए मेरिट प्रमाणपत्र
  • मंडी : JNV पंडोह में 9वीं व 11वीं कक्षा में दाखिले की आवेदन तिथि बढ़ी
  • हीरो मोटोकॉर्प में 200 पदों पर भर्ती का मौका : ITI मंडी में होंगे इंटरव्यू
  • हिमाचल के राजेश पराशर और किशन सैनी को मिली बड़ी जिम्मेदारी
  • चंबा : शादी से लौट रहे थे घर, खाई में गिरी कार, एक परिवार के तीन लोगों की गई जान
  • कांगड़ा जिला में दूध उत्पादक सहकारिता समितियां होंगी गठित

Complaint Redressal

COMPLAINT RELATED TO WEBSITE CONTENT

Any complaint relating to the content of EWN24 under the Code of Ethics & Broadcasting Standards and News Broadcasting Standards Regulations of News Broadcasters Association (NBA) shall be made by a person aggrieved within a reasonable time not exceeding 7 (seven) days from the date of first broadcast to the following person appointed by the Company whose details are reproduced below:

Contact Person: Suresh Kumar (Chief Editor)

Address: Ewn24 News, VPO – Bhatoli Phakorian,

Teh – Haripur (Dehra),

Distt – Kangra (H.P.)

Pin code – 176028

Phone: 8219427676/9816799114

E-mail: ewn24news@gmail.com

However, before making a complaint viewers are encouraged to go through the Code of Ethics & Broadcasting Standards, News Broadcasting Standards (Disputes Redressal) Regulations, and Guide to the Complaints Process.