Breaking News

  • नए साल में Mercedes-Benz की कार हो जाएगी महंगी, जानें क्या है कारण
  • ब्रिटिश पार्लियामेंट में मंत्री विक्रमादित्य सिंह को मिला यूथ एंड आइकॉन अवार्ड
  • धर्मशाला का प्रचंड प्रदर्शन बना कांग्रेस के लिए चेतावनी : डॉ राजीव बिंदल
  • कांग्रेस का तीन साल का कार्यकाल खाओ-पियो-मौज करो सरकार : अनुराग ठाकुर
  • जेपी नड्डा ने मजठाई में किया भाजपा के नए प्रदेश कार्यालय का शिलान्यास
  • नंगलाहड़-जटोली वॉलीबॉल टूर्नामेंट में एसएसएम कॉलेज दीनानगर विजेता
  • कांगड़ा : बनेर के किनारे खड़ी थी कार, पुलिस ने तलाशी ली तो मिला चिट्टा
  • सोलन : गेस्ट हाउस में पुलिस की रेड-चिट्टे के साथ दबोचे 6 युवक
  • टाटा मोटर्स सहित अन्य नामी कंपनियों में नौकरी का मौका, ITI हमीरपुर में होंगे कैंपस इंटरव्यू
  • हिमाचल पटवारी भर्ती : 530 पदों पर आवेदन शुरू, पढ़ें पूरी डिटेल

Complaint Redressal

COMPLAINT RELATED TO WEBSITE CONTENT

Any complaint relating to the content of EWN24 under the Code of Ethics & Broadcasting Standards and News Broadcasting Standards Regulations of News Broadcasters Association (NBA) shall be made by a person aggrieved within a reasonable time not exceeding 7 (seven) days from the date of first broadcast to the following person appointed by the Company whose details are reproduced below:

Contact Person: Suresh Kumar (Chief Editor)

Address: Ewn24 News, VPO – Bhatoli Phakorian,

Teh – Haripur (Dehra),

Distt – Kangra (H.P.)

Pin code – 176028

Phone: 8219427676/9816799114

E-mail: ewn24news@gmail.com

However, before making a complaint viewers are encouraged to go through the Code of Ethics & Broadcasting Standards, News Broadcasting Standards (Disputes Redressal) Regulations, and Guide to the Complaints Process.